bahar

  • ۰
  • ۰

نیویورک (NBC) - یک پسر هشت ساله پس از ضرب و شتم سرطان مغز 4 مرحله با کمک سنت جود


کامرون اسکات با مدولوبواستوم تشخیص داده شد که یک تومور خطرناکی است که به ستون فقرات او گسترش می یابد.


"او قهرمان من است،" پدرش، وندل اسکات، گفت: "امروز Kerry Sanders.


کامرون به ساندرز گفت: "به عنوان بخشی از مجموعه" تشکر و دادن "امروزه، که کارهای نجات جان سنت جود را برجسته می کند، کامرون و خانواده اش سفر خود را به اشتراک گذاشتند." من احساس می کنم اکنون شگفت انگیز است. " همه چیز."


مادرش، تامیک اسکات، به Sanders گفت: "این همانند تجربیات خارج از بدن بود." آنها ابتدا پشت و ستون فقراتمان را به ما نشان داد و دکتر به دنبال عکس ها به پزشکان دیگر رفت و گفت: من نیاز به MRI دیگری دارم من به شما نیاز دارم تا اسکن کنم. '' '


کامرون تحت عمل جراحی برای از بین بردن تومورها قرار گرفت و سپس برای پیگیری درمان به سان جود فرستاده شد. این جایی بود که سنت جود پیشگام توالی ژن سرطان کامرون بود و به آنها اجازه داد تا درمان هدفمند را تجویز کنند. پزشکان به زودی کامرون را کشف کرد که نه تنها یک بیماری داشت بلکه چهار بیماری نیز داشت.

  • ۹۷/۰۹/۱۲
  • bahar fathi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی