bahar

  • ۰
  • ۰

NEW YORK (AP) - تقویم های تبلیغاتی به بطری ضربه می زنند.


تقویم های مقوا، معمولا با شکلات پر شده، در حال حاضر با قوطی های آبجو و بطری شراب پر می شوند. دیگران پنیر های پشت هر درب را دارند.


آنها قصد دارند به بزرگسالان دلتنگ که مایل به شمارش روزها تا کریسمس با چیزی غیر از شیرینی هستند، تجدید نظر کنند. آنها برای مدت زمان محدودی فروخته می شوند، وزوز رسانه های اجتماعی بزرگ را می گیرند و تمایل به فروش سریع دارند.


بسیاری از آنها در ایالات متحده برای اولین بار در سال جاری پس از به دست آوردن محبوبیت در طول چند فصل تعطیلات در اروپا در دسترس هستند. به عنوان مثال، به عنوان مثال، تهیه کننده آلدو، می گوید که در سال گذشته، آن را به فروشگاه های ایالات متحده عرضه کرد. همچنین یک پنیر جدید را معرفی کرد.


دورا کالینز در خارج از فروشگاه Aldi قبل از 9 صبح در اوایل ماه نوامبر منتظر خرید کالاهای تقویم پس از آنکه آنها را در توییتر دید. یک بطری کوچک از پروسکو و پینو گرگیو برای $ 69.99 داشت. این پنیر که 12. 99 دلار هزینه دارد، چدور مستطیل شکل و حارتی داشت. کالینز صبر نکرد تا آنها را باز کند: یک بطری شراب شبیه نوشید و یک هفته قبل از 1 دسامبر بخورید.


کالینز، یک وکیل سابق در هالیوود، فلوریدا، که در حال حاضر مادر ماندن در خانه است، می گوید: "من یهودی هستم." "من فقط فکر کردم این یک هدیه واقعا زیبا برای خودم بود."


کالیب بریانت، تحلیلگر ارشد نوشیدنی در شرکت مینتل ردیابی روند، می گوید: تقویم های ظهور بزرگسالان به روند مداوم متصل هستند: افرادی که محصولات و تجارب را می خواهند "به آنها اجازه می دهند فرزندان درونی خود را در آغوش بگیرند". او می گوید: "بچه ها نیازی به داشتن همه ی سرگرمی ها با تقویم های ظهور ندارند."


ایان همیلتون، تولید کننده رادیو در منچستر، انگلستان، سال گذشته میلادی یک تقویم ظهور پنیر را خریداری کرد و آن را "احتمالا بهترین روز زندگی من بود."


همیلتون می گوید "شکلات کمی خسته کننده بود."


توجه داشته باشید: برخلاف شکلات، تقویم ظهور پنیر باید سرد شود، بنابراین او مجبور بود آن را از یخچال بیرون بکشد و هر بار آن را به مهمانان نشان دهد. او در سال جاری یکی دیگر را خریداری کرد: "قطعا نمی خواهم از دست بدهم."


مخترع تقویم ظهور پنیر Annem Hobson است، که خود را با ایجاد آن در سال 2015 در زمانی که او Cadbury یکی از deconstructed یکی و جایگزین شکلات با Gouda و پنیر دودی آلمان. هابسون، که در لندن زندگی می کند، می گوید: "من همیشه طرفدار چیزهای معروف هستم."


دستورالعمل هایی که او در وبلاگش نوشته شده بود، SoWrongItsNom.com، ویروسی شد و توجه به اندازه کافی برای متقاعد کردن پنیر ساز Norseland برای ساخت تقویم ها در سال 2017 برای بریتیش ایساتا بود. در سال جاری، آنها در فروشگاه ها و کشور های بیشتری از جمله ایالات متحده قرار دارند، جایی که آنها در بخش پنیر مخصوص تقریبا 250 فروشگاه Target فروخته می شوند.


یک شرکت دیگر، Kalea، یک تقویم تقریبا دو پا با 24 قوطی آبجو آلمانی که در Costco و دیگر خرده فروشان فروخته می شود، می سازد. کالیا، که در سالزبورگ، اتریش مستقر است، میگوید که در سال جاری 50000 تقویم آبجو به ایالات متحده ارسال شده است. سال آینده، انتظار می رود که دو برابر آن را بفروشیم.


مدیر عامل شرکت پیتر ریمان می گوید: "این پروژه شروع به کار کرد، که یک دهه از فروش کالاهای مشابه در اروپا به فروش رفته است.


GiveThemBeer.com، فروشنده الکل آنلاین در سن پترزبورگ، فلوریدا، سال گذشته، سالن های آبجو را به عنوان جایگزین برای سبدهای هدیه ارائه کرد. Kym Toner، یکی از بنیانگذاران شرکت می گوید: همه 500 به سرعت به فروش می رسد. بنابراین این سال، GiveThemBeer.com یک شراب را معرفی کرد. Toner می گوید: هر دو بطری 12 بطری شیشه ای به جای 24 دارند، زیرا هرچه بیشتر برای کشتی حمل می شود.

  • ۹۷/۰۹/۱۲
  • bahar fathi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی