bahar

  • ۰
  • ۰

لس آنجلس (AP) - استفن هیلنبورگ، که از عکاسی دوگانه خود برای طراحی و زیست شناسی دریایی استفاده کرده است تا جهان پوچ پوشیده از SpongeBob SquarePants را نابود کند، Nickelodeon روز سه شنبه اعلام کرد.


Hillenburg در روز دوشنبه از بیماری لو Gehrig، همچنین به عنوان ALS شناخته می شود، شبکه کابلی در بیانیه ای گفت. او 57 سال داشت.


او اعلام کرده بود که او در ماه مارس 2017 بیماری داشته است. مرگ او تنها چند هفته پس از گذر از قهرمان دیگری از کارتون در خاندان مارول، استن لی، می آید.


Hillenburg تصدیق کرد، نوشت، تولید و هدایت سری های متحرک که از سال 1999 آغاز شد و به صدها قسمت، فیلم ها و نشان می دهد برادوی به شکوفایی رسید.


💛 ما متاسف هستیم که اخبار مربوط به گذر از استفن هیلنبورگ، خالق SpongeBob SquarePants را به اشتراک می گذاریم. امروز ما یک لحظه سکوت را برای رعایت زندگی و کار خود داریم. 💛


- Nickelodeon (@ Nickelodeon) 27 نوامبر 2018


SpongeBob ابدی و بی رحمانه و شجاعانه آهنگ آواز خود را که "در کوزه ای در زیر دریا زندگی می کند" افتتاح کرد. به سرعت بچه های کالج و والدین را به همان اندازه که بچه ها بود، درخواست کردند.


Hillenburg به Associated Press در سال 2001 گفت: "ماهیت این نمایش این است که SpongeBob بیگناه در دنیای شخصیت های ناپدید شده است." بقیه بسته بندی پوچ است. "


بازیگران گسترده او از موجودات اقیانوسی شامل SpongeBob ستاره دریایی همجنسگرا پاتریک، رئیس تنگ اوباما آقای Krabs، و همسایه همیشه متعجب Sticward Tentacles همسایه خود را.


دنیای زیرزمینی Hillenburg از Bikini Bottom یک قلمروی بود مانند هیچ، واقعی یا داستانی. SpongeBob می تواند بینی خود را مانند یک فلوت بازی کند و احتمالا نمی تواند شادتر از کارش سریع غذاهای دریایی خود باشد.


اما او نیز مشکلات خود را دارد. او دائما آزمون رانندگی قایق خود را ناپدید می کند، و باعث می شود او معلم ترسناک Blowfish به تورم. در یک قسمت او یک لبخند شکسته رنج می برد و می ترسد روزهای خود را به خانه خود برساند.


SpongeBob، منتشر شده توسط تام کنی، در قسمت دیگری می گوید: "من نمی خواهم با ترس هایم مواجه شوم." "من از آنها می ترسم!"


کنی Hillenburg با افتخار خاص در جوایز امی روزانه در آوریل ارائه کرد و در سخنرانی خود گفت که خود هیلنبورگ تجسم شخصیت اصلی او است.


کنی گفت: "صدای آوازی SpongeBob ممکن است من باشد. "اما روحیه شاداب SpongeBob از هرج و مرج ملایم، طنز او و لذت او را در جهان پر جنب و جوش، رنگارنگ و موسیقی خود را به دست می آورد به طور مستقیم، به طور مستقیم، 100 درصد از دوست خوب من، آقای استفان Hillenburg."


هیلنبورگ متولد شد و در ارتش پست او در لوتون، اوکلاهاما، هیلنبورگ از سال 1984 در دانشگاه کالیفرنیا هامبولت تحصیل کرد و مدرک برنامه ریزی منابع طبیعی را با تأکید بر دریا و در مؤسسه آموزش و پرورش دریایی نارنجی تدریس کرد.


در حالی که او کمدی را، "منطقه اینترتیدال"، به کار برد، به عنوان یک ابزار آموزشی استفاده کرد. این ویژگی های موجودات اقیانوس انترپومورفیک که پیشگامان شخصیت های "SpongeBob بود" برجسته بودند.


هیلنبورگ به نقاشی تغییر کرد و در سال 1992 از مؤسسه هنرهای کالیفرنیایی از کارشناسی هنرهای زیبا فارغ التحصیل شد.


او در سالهای 1993-1996 در نمایش "Nickelodeon" "زندگی مدرن راک" کار کرد تا اینکه او شروع به ساختن جهان SpongeBob کرد، که نشان از دانش خود را در زندگی دریایی و تمایل به پرتاب تمام جزئیات از پنجره.


او گفت: "ما می دانیم که ماهی ها راه نمی روند." و اگر شما در مورد اسفنج ها خیلی بدانید، می دانید که اسفنج های زنده مربع نیستند. "


این نمایش یک ضربه فوری بود که در حدود 20 سال از زمان ایجاد آن، حرکتی نداشته است و به تعریف فرهنگ نیکلدئون کمک کرده است.


بیانیه شبکه گفت: "او یک دوست دوست داشتنی و یک همکار خلاقانه برای همه در Nickelodeon بود." "شخصیت های کاملا اصلی او و دنیای بیکینی پایین مدت زیادی به عنوان یادآور ارزش خوش بینی، دوستی و قدرت بی حد و حصر تخیل ایستاده اند."


تقریبا 250 قسمت آن چهار جایزه امی را به دست آورده و منجر به یک خط تجاری بی حد و حصر شده است تا هر پدیده فرهنگی دیگر پاپ 2000 ساله را رقابت کند.


Hillenburg به AP در سال 2002 گفت: "هنگامی که شما تصمیم به انجام یک نمایش در مورد یک اسفنج، شما نمی توانید پیش بینی این نوع دیوانه.


در سال 2004، نمایش به صفحه نمایش بزرگ با فیلم "The SpongeBob SquarePants Movie" و دنباله ای از "SpongeBob Movie: Sponge Out Of Water" منتقل شد. دیوید بووی، جانی دپ و اسکارلت یوهانسون از ده ها ستاره بزرگ هستند که صدای مهمان را به نمایش یا فیلم ارائه می دهند.


هیلنبورگ پس از فیلم سال 2004 به شدت درگیر در هر جنبه ای از نمایش بود و به عنوان یکی از اعضای اصلی اجرایی در این نمایشگاه، جایی که او برای بقیه عمر خود باقی مانده است.


سازگاری مرحله موسیقی در سال 2017 در برادوی، با موسیقی از ستارگان مانند استیون تایلر، سارا بریلز و جان افسانه ساخته شده است. این جایزه 12 جایزه تونی را کسب کرد، از جمله یکی برای بهترین عملکرد توسط یک بازیگر برجسته برای اتان Slater.

  • ۹۷/۰۹/۱۲
  • bahar fathi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی