bahar

  • ۰
  • ۰

AMSTERDAM (AP) - یک مدل مقیاس یک هواپیمای بدون سرنشین پرواز در روز سه شنبه در نمایشگاه سالن آمستردام رانندگی کرد و نگاهی اجمالی به آینده ای که ممکن است در آینده از حمل و نقل شهری باشد، داشته باشد.


هواپیمای بدون سرنشین "Pop.Up Next"، که توسط هواپیمای هیبرید ایرباس، خودروساز آئودی و خانه طراحی Italdesign توسعه یافته است، از سه ماژول جداگانه تشکیل شده است: شاسی با چرخ، کپسول دو سوئیچ برای مسافرین و یک هواپیمای بدون سرنشین چهار چرخ . این مفهوم قبلا نشان داده شده است، اما یک مدل مقیاس یک چهارم اندازه، اولین پرواز عمومی خود را در کنفرانس هفته هفتم Amsterdam Drone Week انجام داد.


اول، هواپیمای بدون سرنشین در سراسر سالن پرواز کرد و در نقطه پارکینگ سیاه قرار گرفت. سپس یک ماشین کوچک در زیر هواپیماهای بدون سرنشین خود سوار شد و کپسول مسافرش به طرف پایین هواپیمای بدون سرنشین سوار شد. هنگامی که دو نفر در جایگاه قرار گرفتند، هواپیمای بدون سرنشین دوباره برداشته شد و به نقطه شروع خود رسیده بود، جایی که کپسول بر روی مجموعه دیگری از چرخ ها فرود آمد تا سفر خود را ادامه دهد.


هواپیمای بدون سرنشین - ماشین هیبریدی

Pop.Up بعد، یک نمونه اولیه طراحی شده توسط آئودی، ایرباس و Italdesign، در هفته هفتم Amsterdam Drone در Amsterdam، هلند، سه شنبه، 27 نوامبر 2018، نمایش داده می شود. (AP Photo / Peter Dejong)

پرواز آزمایشی مدل بدون هیچ گونه تردیدی انجام شد، اما هیچ وقت به زودی چنین سواری هوایی انجام نمی شود. چند مرحله قبل از Pop.Up Next وجود دارد، یا یک تکرار آینده هواپیماهای بدون سرنشین، برای استفاده تجاری آماده است.


ایرباس، ژن بریکس دومونت، مدیر اجرایی ایرباس می گوید: "برای این منظور ما باید لیستی از جعبه ها را تیک بزنیم - خودرو یکی است، ایمنی یکی از اصلی ترین، زیرساخت یکی است، پذیرش دیگری است. "من فکر می کنم که بیش از یک دهه طول خواهد کشید تا یک سیستم واقعی تاکسی قابل توجه و عظیم" آماده شود.


یک رقیب جدی قصد دارد قبل از آن آماده شود.


اوبر یک سال پیش یک دستگاه براق را به نمایش گذاشت که امیدوار است برای استفاده از آنها برای نمایش تظاهرات در سال 2020 و در سال 2023 در خدمت خدمت باشد. هواپیمای باطری Uber به نظر می رسد یک کراس بین یک هواپیما کوچک و یک هلی کوپتر با بال های ثابت و روتورها

  • ۹۷/۰۹/۱۲
  • bahar fathi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی