bahar

  • ۰
  • ۰

Instagram یکی از آن سیستم عاملها است، مانند توییتر، که همیشه محتویات را که برای توده ها قابل مشاهده است محسوب می کنم. بله، من می دانم که هر دو گزینه "خصوصی" برای حساب ها دارند، اما من همیشه تصور می کردم که ارزش هر دو در تعامل با افراد خارج از حلقه شماست.


و سپس من از Instagram Stories استفاده کردم. در حالی که من هیچ مشکلی با غریبه ها نداشتم و در مورد عکس های نمایش داده شده با دقت انتخاب شده خودم نظر می گرفتم، داستان های من تمایل کمی شخصی تر دارند. اینستاگرام اینستاگرام یک ویژگی جدید را به نمایش گذاشت تا شما بتوانید آن شخصی را حفظ کنید، در عین حال نگه داشتن حساب کاربری (و داستانهایی که انتخاب میکنید) عمومی است.


مقاله پیش نمایش تصویر بند انگشتی

نحوه استفاده از ویژگی «فعالیت شما» اینستاگرام برای جلوگیری از استفاده از برنامه شما

در اوایل سال جاری من در نهایت سوراخ خرگوش را که در Instagram Stories افتاده بود فروختم و در حال حاضر ...


ادامه مطلب

این ویژگی به نام "نزدیک دوستان"، این ویژگی به شما اجازه می دهد تا انتخاب کنید که آیا تصویر با توده ها و یا فقط افراد در لیست دوستان نزدیک شما به اشتراک گذاشته می شود، هنگامی که آن را به یک داستان اضافه می کنید. هیچ کس نمی داند که آیا آنها را به فهرست "دوستان نزدیک" خود اضافه کرده اند یا خیر، بنابراین شما می توانید همه کسانی را که می خواهید درج شود انتخاب کنید.


برای استفاده از آن، ابتدا (بدیهی است) باید یک لیست دوستان نزدیک ایجاد کنید.


این کار را با ضربه زدن به نماد نمایه خود در برنامه Instagram و سپس روی نماد همبرگر در گوشه سمت راست بالای صفحه ضربه بزنید. از آنجا، از لیست منوی کشویی «لیست دوستان نزدیک» را انتخاب کنید. شما میتوانید با کلیک کردن بر روی دکمه «افزودن» در کنار نام خود، افراد را به صورت دستی اضافه کنید، همچنین میتوانید «پیشنهادات» را برای به اشتراک گذاشتن چیزها کمی سادهتر کنید (Instagram افرادی را که اغلب روی پلتفرم تعامل می کنند، روی سطح قرار می دهد).



Screenshot: Instagram

هنگامی که یک لیست ایجاد می کنید، وقتی یک داستان Instagram ایجاد می کنید، یک آیکون "Close Friends" خواهید دید. آن را ضربه بزنید و داستان فقط به دوستان نزدیک شما ارسال می شود.


ویدئو اخیر از LifehackerVIEW MORE>

چگونه یک شکرگذار خوشمزه از سیب زمینی به پای

11/19/18 4:00 بعد از ظهر

خودشه.


لازم به ذکر است داستان های "نزدیک دوستان" با یک دایره سبز در اطراف آنها به جای یک قرمز تعیین شده است. بنابراین، در حالی که شما نمی دانید که شما به طور خاص بر روی لیست دوستان "دوستان نزدیک" خود دوست هستید، می دانید داستانی که در حال مشاهده هستید فقط به دوستان نزدیک خود ارسال می شود (بنابراین شما می توانید متوجه شوید که در آن هستید فهرست شخصی بسیار سریع)


همچنین لازم به ذکر است که تصاویر موجود در "دوستان نزدیک" داستان ها را نمی توان در جای دیگر به اشتراک گذاشت، بنابراین لازم نیست نگران پوشش خود توسط یک دوست نزدیک از طریق اشتراک عکس خود در جریان خود نباشید.

  • ۹۷/۰۹/۱۱
  • bahar fathi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی