bahar

  • ۰
  • ۰

ایستگاه رادیویی اوهایو بعد از اینکه تصمیم گرفت که کلاسیک کریسمس در لیست پخش تعطیلاتش "هیچ جا" باشد آهنگ "Baby، It's cold outside" دیگر پخش نخواهد شد.


گفته می شود که ستاره 102 FM کلیولند این آهنگ را پس از آنکه شنوندگان اشعار 1944 خود را مشکل ساز دانستند، کشیده بودند.


این آهنگ که توسط فرانک لوسر نوشته شده و به طور معمول به عنوان دوئت بین مرد و زن اجرا شده است، برای رسیدگی به رضایتش از بین رفته است.


HuffPost قبلا گزارش داده است که در سال 2016 اصلاح شد تا "بر اهمیت رضایت تاکید شود".


در آن زمان، لیدیا لیزا و جوزاییا لمانسکی، خوانندگان و ترانهسرا، به CNN گفتند که آنها احساس کردند که اصلی "تهاجمی و نامناسب است".


گلن آندرسن، ستاره 102 م.ه.د، در پست وبلاگی نوشت که او در ابتدا "آنها را فهمید که چرا شعرها خیلی بد بود" تا زمانی که آنها را بخواند.


"جهان ما در آن زندگی می کنیم بسیار حساس است و مردم به راحتی مجرمانه می شوند، اما در جهان که #MeToo در نهایت به زنان صدای شایسته اش را داده است، این آهنگ هیچ جایی ندارد."


پس از اتمام تصمیم، ایستگاه رادیویی در صفحه فیس بوک خود را به پرسش در مورد اینکه آیا این آهنگ باید بازی کند، آغاز کرد و 94 درصد از پاسخ دهندگان به آن پاسخ دادند.



سخنگوی فاکس نیوز، رئیس مرکز بحران تجاوز به عنف کلیولند، ساندرا میلر، گفت که او از تصمیم به ارائه لحن تلنگر حمایت کرد.


مشترک شدن در ایمیل سرگرمی

ضرب و شتم را از دست ندهید کت و شلوار فرهنگ و سرگرمی شما.


address@email.com

 میلر درباره این آهنگ گفت: "این واقعا خط رضایت را تحت فشار قرار داد. شخصیت در این آهنگ "نه" می گوید "نه"، و آنها به خوبی می گویند "آیا واقعا به معنای بله نیست" و من فکر می کنم در سال 2018 آنچه که ما می دانیم رضایت "بله" است و اگر شما "نه"، این به معنای "نه" است و شما باید آنجا را متوقف کنید.


کمدین جین کرکمن به بحث در مورد تصمیم ایستگاه پاسخ داد، با این تفاوت که آهنگ "به نظر می رسد عجیب و غریب نیست در حال حاضر به دلیل جنسیت تحریک، اما در مورد یک زن است که می داند شهرت او خراب است اگر او باقی می ماند".


او می گوید: "اگر میخواهید خشمگین شوید، در مورد آنچه که واقعا در مورد این آهنگ وجود دارد، عصبانی هستید - استاندارد دوگانه در مورد جنس که زنان با آن روبرو هستند و چقدر تغییری نکرده است." "و سپس از این آهنگ لذت ببرید. این لذت است. "

  • ۹۷/۰۹/۱۱
  • bahar fathi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی