bahar

  • ۰
  • ۰

قفل هوشمند می تواند بزرگ باشد وقتی که شما نیاز به دسترسی به موقع دسترسی به خانه خود را داشته باشید و نمی خواهید یک کلید قابل کپی را تحویل دهید یا فقط می خواهید از تلفن هوشمند خود برای دسترسی به پد خود استفاده کنید تا از طریق کیف پول یا کیسه برای کلیدهای شما.


یکی از راه های ممکن است شما از قفل هوشمند خود استفاده نکنید اما باید از طریق یک دستیار هوشمند مانند صفحه اصلی گوگل استفاده کنید.


مقاله پیش نمایش تصویر بند انگشتی

مرحله نهایی مسابقات امنیتی: قفل های هوشمند در مقابل قفل "ناپایدار"

یک قفل مناسب یک جزء حیاتی برای امنیت خانه است، نگه داشتن مزاحمان ناخواسته از چهار پا ...


ادامه مطلب

هنگامی که قفل هوشمند خود را به یک دستیار صوتی متصل می کنید، به ویژه Google، می توانید مواردی مانند قفل درب را در حالی که به سمت درایو هدایت می کنید، باز کنید، یا هنگامی که مهمانان برای مهمانی برای مهمانی می آیند، باز کنید، و هنوز مشغول هستید در آشپزخانه. این به نظر می رسد چیزی است که شما هرگز نباید انجام دهید و پس از آن شما باید آن را انجام دهید و آن را کار می کند و آن را بسیار جذاب است.


برای اینکه برای کار، ابتدا باید ویژگی را تنظیم کنید (همراه با یک کد عبور، بنابراین گذرنامه تصادفی نمی تواند خانه شما را از طریق یک پنجره باز باز کند). در اینجا این است که چگونه اتفاق می افتد:


1. به برنامه Google Assistant بروید و وارد شوید


2. آیکن کشویی آبی را در گوشه بالا سمت چپ قرار دهید

3. تنظیمات را انتخاب کنید> کنترل خانه

4. برای اضافه کردن دستگاه ها، نماد علامت + را در گوشه پایین سمت راست قرار دهید

انتخاب صفحه اصلی ماه اوت

6. با اطلاعات حساب کاربری خود در آگوست وارد شوید

اگر میخواهید از ویژگی بازکردن استفاده کنید، کد امنیتی خود را تنظیم کنید

8. اکنون قفل های آگوست خود را که در بخش Google Devices Assistant هستند لیست کنید

هنگامی که آنها متصل می شوند، می توانید از دستیار تلفن خود (یا هر زمان که) در صورت قفل شدن یا حتی بستن قفل شده است، که به عنوان کسی که در هر شب که در رختخواب می ایستد و در حال سقوط است، این سوال را در هر شبانه روز بپرسد خواب، من می توانم بگویم بسیار عالی است.


اگر شما هر دو قفل هوشمند و دستگاه دستیار هوشمند دارید، ارزش دیدن این است که آیا شما می توانید دو با هم برای برخی از قابلیت های افزایش یافته ارتباط برقرار کنید.

  • ۹۷/۰۹/۱۱
  • bahar fathi

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی